STABLE - podstawy (100 linii)

--s+ ser w metalab.unc.edu
Czw, 22 Lis 2001, 16:33:26 CET

--->[Quoting Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl>:]

> Także po mimo tego że chciałeś mnie zasmucić to nadal jestem optymistom.

Tomasz, napisales dlugi elaborat, w ktorym wszystko, poza faktami,
bylo prawdziwe. A fakty sa takie, ze zupelnie nie stosujesz sie
do swego opisu modelu dzialan, to znaczy wyjmujesz siebie poza nawias
przyzwoitosci. Nie mialem wcale zamiaru cie "zasmucic", juz kilkakrotnie
staralem sie przedstawic moj oglad sytuacji, i to nie po to, bys
czul sie smutny badz wesoly, ale po to, bysmy zmierzali w rozsadnym
kierunku. Niestety wciaz sa klopoty z definicja tego, co chcemy
osiagnac, czym wlasciwie mamy sie roznic od innych 50 dystrybucji,
ktore, nie ukrywajmy tego, sa z dnia na dzien lepsze, i obawiam sie,
ze mozemy po prostu nigdy nie zrobic czegos rozadnego, przydatnego.
Szczegolnie, ze dysponujemy malym zasobem srodkow, ktore beda
sie zmniejszaly razem z uplywem czasu, gdyz coraz wieksza ilosc
Polakow uczy sie jezykow i bedzie pracowala po prostu nad wiekszymi,
zagranicznymi projektami, ciekawszymi i mniej upierdliwymi, takze
ze wzgledu na brak koniecznosci zmagania sie z twoim nepotyzmem.

> Nie wiem czy zauważyłeś ale przez cały czas to co sie dzieje w cvs
> dokładnie w tym kierunku idzie. Ergo: to że ktoś ma tu jakieś wątpliwości
> czy też zamierza przeciwko czemuś protestować w tej materii wynikla li
> tylko z tego że jednak mało przygląda się temu co się ogólnie dzieje
> Bynajmniej nie jest to przytyk w kierunk w kierunku osób które takeigo
> rozenania nie posiadają (zdaję sobie sprawę z tego, że nie każdy musi w
> tym siedzieć po dziurki w nosie).

Gdzie to idzie, tego nikt nie wie. PLD jest wielkim eksperymentem,
ktorego przebieg zmienia sie w czasie, rzeczywiscie udalo sie
wykrystalizowac kilkanascie osob, ktore w przypadku komercjalizacji
przedsiewziecia bedzie mozna zatrudnic na etatach, ale to wlasnie
inwestor finansowy, jesli uda ci sie takowego znalezc, zrobi z tym
porzadek. Dla kapitalu nie ma znaczenia nic poza rozsadnym
biznesplanem, i obawiam sie, ze twoj paranaukowy paradygmat
innego rodzaju demokracji (ktorego nie udalo sie dotychczas stworzyc
nawet najznakomitszym filozofom) wlasnie wowczas okaze sie dziurawym
balonikiem, z ktorego sprezone przez nadete ego powietrze ujdzie
w piec sekund.

--
           http://ibiblio.org/ser/ | http://it-zone.org/
linuxdoc.org|gnu.org|hyperreal.pl|pld.org.pl|maxweber.net|it-zone.org