STABLE - podstawy (100 linii)

--s+ ser w metalab.unc.edu
Czw, 22 Lis 2001, 19:43:51 CET

--->[Quoting Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl>:]

> Jeszcze raz .. miałbyś racje gdyby cały świat był taki ładny dwu
> biegunowy/dwu warościowy. Życie jest jednak znacznie bogatsze. Na tyle
> bogate, że w tym relanym świecie (nie tym abstrakcyjnym) może się zmieścić
> więcej niż dwoje ludzi/dwie opinie. Tak czy inaczej - czas pokaże ..

Rozumiem, ze ludzie zakladaja firmy i banki daja im kredyty na podstawie
biznesplanu: "chcialbym miec fabryke klockow, a co bedzie dalej, czas pokaze".

Nie odpowiedziales w swoim liscie na podstawowe pytania: po co
robimy 51 dystrybucje linuxa, czym ma sie roznic od pozostalych,
jaki jest docelowy krag odbiorcow dystrybucji. Po prostu
chcialbym poznac Twoje zdanie na tematy PODSTAWOWE w kazdym
przedsiewzieciu, poniewaz wspomniales juz o tym, ze przedsiewzieciu
o nazwie PLD przywodzisz. Przywodca, oprocz niezbednych umiejetnosci
interpersonalnych, powinien wiedziec, w ktora strone dazymy,
a nie pozostawiac sprawy wrozkom.

Po prostu nie ukrywam, ze wielce szanuje Twoje umiejetnosci
dotyczace ogolnie unixa, budowy rpm-ow, konstrukcji specow etc,
lecz niestety nie widze w Tobie kogos, kto moze mowic o przywodztwie.
Ciezko tutaj o unikanie spraw personalnych, gdyz Tomasza
mozna tutaj zobaczyc nawet wtedy, kiedy otworzy sie szafe krosownicza.
Po prostu chcialbym, zebys ulokowal sie w innej przegrodce,
po prostu przemyslal swoje miejsce w PLD.

Co do nepotyzmu, to przepraszam, pomylily mi sie slowa :-)

--
           http://ibiblio.org/ser/ | http://it-zone.org/
linuxdoc.org|gnu.org|hyperreal.pl|pld.org.pl|maxweber.net|it-zone.org