Lista nie-budujących się rzeczy

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Śro, 28 Lis 2001, 16:00:57 CET

On Wed, Nov 28, 2001 at 10:34:53AM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:
>  Wychodzi na to że za kawałek przejście na 2.4 moze być niemal
> konieczne ze względu na lepszy VM
Czy ja wiem. W 2.2 też jest VM. A wydajność jest sprawą drugorzędną
(wystarczy więcej zainwestować w sprzęt).

Powodami dlaczego przejście na 2.4 może być dla niektórych konieczne są:

        - netfilter (2.2 ze swoim ipchains jest bardzo do tyłu)
                nie wyobrażam już sobie routera z maskaradą dla kilkunastu
                kilkudziesiąciokomuterowych sieci na ipchains.

        - DRI/DRM (w 2.2 praktycznie nie ma do tego driverów)

        - pewnie pare innych driverów (USB itp.).

        - mount --bind (bez tego np. przygotowanie chroot, czy
          przerzucenie części FS na inną partycję jest bardzo
          nieprzyjemne)

To są oczywiście rzeczy które ja uważam za ważne w 2.4.
Niestety, ta stabilność..... :-(

Pozdrowienia,
        Jacek