Lista nie-budujących się rzeczy

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Śro, 28 Lis 2001, 16:11:09 CET

On Wed, 28 Nov 2001, Jacek Konieczny wrote:
> Czy ja wiem. W 2.2 też jest VM. A wydajność jest sprawą drugorzędną
> (wystarczy więcej zainwestować w sprzęt).
> Powodami dlaczego przejście na 2.4 może być dla niektórych konieczne są:
>         - netfilter (2.2 ze swoim ipchains jest bardzo do tyłu)
>                 nie wyobrażam już sobie routera z maskaradą dla kilkunastu
>                 kilkudziesiąciokomuterowych sieci na ipchains.

iptables roxx

>         - DRI/DRM (w 2.2 praktycznie nie ma do tego driverów)

dodałbym jeszcze FB dla "kilku" więcej kart :)

>         - pewnie pare innych driverów (USB itp.).
>         - mount --bind (bez tego np. przygotowanie chroot, czy
>           przerzucenie części FS na inną partycję jest bardzo
>           nieprzyjemne)
> To są oczywiście rzeczy które ja uważam za ważne w 2.4.
> Niestety, ta stabilność..... :-(

tak....
Ja już jakiś czas temu stwierdziłem, że stabilność 2.4 jest w pełni
wystaczająca na desktop'a, ale dla servera pozostawia jeszcze trochę do
życzenia. Takie wpadki jak ostatnio z ext'em w 2.4.15 jeżą włosy na
głowie..

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...