Lista nie-budujących się rzeczy

Filip Kalinski fk181140 w zodiac.mimuw.edu.pl
Śro, 28 Lis 2001, 18:22:03 CET

On day Wed, Nov 28, 2001 at 04:11:09PM +0100, Blues wrote what follows:

> iptables roxx

> dodałbym jeszcze FB dla "kilku" więcej kart :)

> tak....
> Ja już jakiś czas temu stwierdziłem, że stabilność 2.4 jest w pełni
> wystaczająca na desktop'a, ale dla servera pozostawia jeszcze trochę do
> życzenia. Takie wpadki jak ostatnio z ext'em w 2.4.15 jeżą włosy na
> głowie..

Mi sie wcale nie zjezyl. Co prawda nie mam serwera, ale na moich
domowych filesystemach tez mi zalezy :-(. W kazdym razie od razu po
ukazaniu sie 2.4.15 skomilowalem (zreszta przez gcc 3.0.2),
zainstalowalem, i co?
Nic, wyszytsko slicznie dzialalo i nic sie mimo tego bledu nie psulo :-)
Swoja drogoa mogli by ludziki od kernela troche bardziej uwazac, ale nie
ma co sie tak przesadnie bac 2.4.x :-)

A propos, mam / na ext3 i druga partycje na reiserze

--
Filip Kaliński <f.kalinski w zodiac.mimuw.edu.pl>