Lista nie-budujących się rzeczy

Marcin Bohosiewicz marcus w venus.wis.pk.edu.pl
Śro, 28 Lis 2001, 17:01:38 CET

On Wed, 28 Nov 2001, Jacek Konieczny wrote:

> Czy ja wiem. W 2.2 też jest VM. A wydajność jest sprawą drugorzędną
> (wystarczy więcej zainwestować w sprzęt).
>
> Powodami dlaczego przejście na 2.4 może być dla niektórych konieczne są:
>
>         - netfilter (2.2 ze swoim ipchains jest bardzo do tyłu)
>                 nie wyobrażam już sobie routera z maskaradą dla kilkunastu
>                 kilkudziesiąciokomuterowych sieci na ipchains.
>
>         - DRI/DRM (w 2.2 praktycznie nie ma do tego driverów)
>
>         - pewnie pare innych driverów (USB itp.).
>
>         - mount --bind (bez tego np. przygotowanie chroot, czy
>           przerzucenie części FS na inną partycję jest bardzo
>           nieprzyjemne)

> [...]

Zabrzmialo to tak: ten nowy samochod ma:
- silnik zuzywajacy 0.5l/1000km
- zdolnosc przenikania przez korki
- 20 poduszek powietrznych

tylko... czasem zdarza sie ze pojazd staje deba i wszyscy z niego
wylatuja przez przednia szybe :>

M.

--
-| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - marcus w venus.pk.edu.pl == |-
-| == Strona Domowa   -      http://venus.wis.pk.edu.pl/marcus/ == |-