glibc-2.2.4

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Wto, 23 Paź 2001, 15:38:05 CEST

On Tue, Oct 23, 2001 at 11:45:29AM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Jak długo zamierzasz zostać z tym co jest ?
> Jezli to miał być głos przeciwko zmianom to było to głupie. Wisły kijem
> nie zawrócisz. To jest tylko kwestia czasu kiedy ttego typiu zmiany bedą
> konieczne.

Moze od razu dwie zmiany na raz (parse: poczekac na 4.1) ?

> Jeżeli skolejkujesz w /test wszystkie pakiety do tego to nie bedzxie
> kłopotu.

Czy jestes pewien, ze a) uda Ci sie te pakiety skolejkowac
b) nie wyjda w miedzyczasie jakies bledy w rpm 4.0.3, ktore kilkunastu
ludziom rozwala baze, c) "skolekjkujesz" to mam nadzieje figura
retoryczna, i kolejkowac bedzie ta osoba, ktora wrzuci nowa wersje
(unlike ac/am).

> [...]
> to zrobić. Można dowolnie dużą zmianę robić bez destabilizacji całosci. To
> że poprzednio pewne zmiany były wykonywane bez zachowania pewnych zasad
> których wypadałoby sie trzymać i że to był do pewnego stopnia błąd nie
> podlega dyskusji. Niemniej nie znaczy to że przy kolejnych okazjach które
> są właśnie i które niewątpliwie co kawałek bea się pojawiać dalej trzeba
> je dokładnie powtarzać.
> Wiadomo że do takich rzeczy ma służyć kolejkowanie pakietów w /test.
> Wiadomo że to rozwiazuje kwestię. Masz wobec tego jakieś obiekcje ?

Moze my maluczcy nie rozumiemy, my myslimy na prostej zasadzie indukcji
niepelnej: krok 1. rozpierdziel byl dla dla n == 1, krok 2. byl dla n == 2,
krok 3. byl dla n == 3, wniosek : bedzie dla n == 4...

Ja wiem, ze indukcja niepelna nie jest metdoa akceptowalna w dowodach
formalnych, ale swietnie sie sprawdza w praktyce... :)

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-