Co z eximem?

Michal Kochanowicz michal w michal.waw.pl
Wto, 2 Kwi 2002, 16:48:11 CEST

On Tue, Apr 02, 2002 at 04:04:39PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> używana. Albo zacznie sie rozmowa o konkretnych argumentach i ktoś kto wie
> co w pakiecie piszczy zrobi cio trzeba albo nic się nie stanie.
Przerażasz mnie. Poraz kolejny zrobiłeś coś niewłaściwego a teraz
odmawiasz wycofania się z tych zmian. A u mnie w /etc/poldek.conf linia
hold jest coraz dłuższa. Exim 4.* ma zupełnie inny plik konfiguracyjny.
Teoretycznie jest skrypt perlowy, który ma dokonywać konwersji, ale on
nie obsłuży wszystkich specyficznych przypadków. IMHO instalacja exim-4
musi być odpowiednio zaplanowana przez administratora. Musi
przedewszystkim zarezerwować sobie czas na przygotowanie konfiguracji, a
potem sprawdzenie czy działa tak jak tego oczekuje. Nie każdy może sobie
pozwolić na wyłączenie poczty na czas kiedy admin zastanawia się co
poprawić, bo automat zrobił to źle. Pozatym tak naprawdę użytkowników
exim-4 jest jeszcze niewielu i jakieś usterki mogły zostać niewykryte.
Zresztą sam Hazel nie traktuje jeszcze exim-4 jako wersji 100%
stabilnej.
--
--= Michal Kochanowicz==--==--==BOFH==--==--==michal w michal.waw.pl =--
--= finger me for PGP public key or visit http://michal.waw.pl/PGP =--