[rw w cvs]

--s+ ser w metalab.unc.edu
Nie, 7 Kwi 2002, 16:40:44 CEST

--->[Quoting Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl>:]

> Za  to  kłamanie  w  żywe  oczy  i  robienie  dziwnych
> podchodów jest jak najbardziej w zgodzi z net-etykietą
> :>  Wybacz  ale  prezentujesz cś  w  stylu  moralnośic
> Kalego (Kali robić komuś koło pióra to być dobrze, ale
> Kalemu robić coś takeigo to jest źle).

Tomku, nie mogę się już prywatnie z Ciebie nabijać?

> Przez ostanie tygodnie a w zasadzie miesiace i tak nie
> potrafiłeś dodać  po porę kont  z zgłoszeń o  zapis do
> zasobów PLD.

ser w szafa CVSROOT]$ cvs log users|grep ser|wc
    125    1163    8046
[ser w szafa CVSROOT]$ cvs log users|grep kloczek|wc
     99     987    7120

Wygląda  na  to,  że  więcej kont  założyłem.  Nie  wiem
również o żadnych zaniedbaniach ze swojej strony, to dla
mnie nowość.

> To co się  stało jest niedwracalne i  nie próbuj nawet
> myśleć o tym że dosętp do  tego co robiłeś do tej pory
> odzyskasz. Nie  zmuszisz mnie w żaden  sposób żebym Ci
> ponownie  zaufał  w  stopniu jaki  wymagało  to  danie
> Ci  dostępu  umożliwiajacego  dodawanie kont  w  repo.
> Pokazałeś na co Cie stać ija juz mam po tym dość.

No  właśnie, tu  jest  problem -  nie  wiem, co  takiego
zrobiłem.  Dość  cię  mam  od  dłuższego  czasu,  jednak
z trudem toleruję Twoją obecność (a raczej hegemonię).

> Tak czy inaczej oczekuję ze  określisz się jasno co do
> tego  co zamierzasz.  Po drugie  oczekuję że  ustalisz
> backup kontakt z LDP (wybierz sam kogo chcesz).

Niestety,  jeżeli  nie  zdecydujesz  się  na  powrót  do
sytuacji, w  której mogłem osobiście  mieć współkontrolę
nad  serwerem CVS,  linuxdoc wyjedzie  od nas.  Nie mogę
gwarantować swoim  nazwiskiem serwisu, na który  nie mam
wpływu, to chyba jasne.

--
     http://ibiblio.org/ser/ | http://it-zone.org/
linuxdoc.org|gnu.org|hyperreal.pl|pld.org.pl|it-zone.org