[rw w cvs]

Robert Kurtys bob w pozyton.net.pl
Pon, 8 Kwi 2002, 13:58:52 CEST

On Mon, 8 Apr 2002 12:56:13 +0200
"Michal Moskal" <malekith w pld.org.pl> wrote:

> [...]

moze takie male podsumowanie socjologiczne ktore chyba wiekszosci umyka :(

fakt do zapamietania na potem: !! oto 5 czy 6 czy tez ?? developerow PLD
podejmuje akcje zmiany domeny w commit-logach ze wzgledu na trudnosci z
dogadaniem sie z TK - osoba zarzadzajaca !!

bylo by przykre gdyby napiecie emocjonalne towarzyszace osiagnieciu pewnego
finalu jakim jest publikacja wersji 1.0 PLD mialo spowodowac typowo polska
kleske w postanci niesnaskow i miejszego czy wiekszego rozpadu zespolu
developerow.

projekty open source musza opierac sie na przeswiadczeniu o dobrej woli
wszystkich tworzacych i wszelkie zapedy prestizowo-ambicjonalne sa szkodliwe.
Wiec prosze zalozcie ze wszyscy maja te dobra wole i podejmijcie dzialania
adekwatne do tego zalozenia chowajac tymczasem ambicje do kieszeni.

a wracajac do "faktu"; jesli ktos jeszcze bardziej rozgoryczy te osoby to co je
powstrzyma od zrobienia cvs of DLP Linux z aktualnego cvs of PLD Linux i kto wie
w ktorym cvsie bedzie wiecej wartosciowych commitow i developerow. za rozpad
partii politycznych odpowiedzialni sa przywodcy i ich dzialania; nie robmy z pld
polskiej partii politycznej

pozdrowienia
qwark