to kiedy to 1.0?

GoTaR gotar w poczta.onet.pl
Wto, 16 Kwi 2002, 21:10:21 CEST

On Tue, Apr 16, 2002 at 20:20:32 +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> stanie z wystarczającym prawdopodobieństwem stwirdzić czy chodzi tu o
> władzę nad PLD czy o utrzymanie warunków w których nie będziemy podatni na
> manipulacje.

Na razie ja sytuację widzę tak: otworzyłeś piaskownicę dla dużych
chłopców, ale cały piasek i wszystkie foremki są twoje. Wszystko odbywa
się tak, jakbyś miał zamiar w pewnym momencie zamknąć furtkę od podwórka
i zabrać całą piaskownicę wraz z wszystkimi zbudowanymi przez innych
zamkami i iść się chwalić na podwórku obok, jakim to genialnym
budowniczym jesteś.
Coraz bardziej zaczynam postrzegać powiązanie developer<->tania siła
robocza. Co to potwierdza? Dyktatura i kłamstwo. Oszukujesz nawet sam
siebie, doszukując się tych nieszczęsnych ac/am tam, gdzie ich nie ma.
Psujesz budowanie pakietów - pracę innych, pod pozorem ulepszania świata
(wielu już świat ratowało) i nakazujesz poprawić program - a może sam
byś do QN naprawiał budowanie po swoich _ideologicznych_ zmianach!?

Jest mi również bardzo miło, że nie raczysz odpowiadać na zapytania
kierowane bezpośrednio do ciebie. Więcej - związane z niewykonywanymi
przez ciebie obowiązkami.

--
GoTaR <gotar w priv0.onet.pl>		USA sux
	La ilaha illa´l-lah! La ilaha!