to kiedy to 1.0?

Wto, 16 Kwi 2002, 21:39:39 CEST

On Tue, 16 Apr 2002, GoTaR wrote:

> Na razie ja sytuację widzę tak: otworzyłeś piaskownicę dla dużych
> chłopców, ale cały piasek i wszystkie foremki są twoje. Wszystko odbywa
> się tak, jakbyś miał zamiar w pewnym momencie zamknąć furtkę od podwórka
> i zabrać całą piaskownicę wraz z wszystkimi zbudowanymi przez innych
> zamkami i iść się chwalić na podwórku obok, jakim to genialnym
> budowniczym jesteś.

Powiem Ci wprost: To weź włąsne forem i idź do innej piadskownicy.
Kilka razy już błagałeś mnie żebym Ci wyrzyucił. Są tego trzy mżliwe
wyjaśnienia:
- nie masz siły sam wyjść (co dziwne po prośbach żebym odebrał Ci rw sam
  kilka razy korzystałęś z tego że je jeszcze masz),
- jesteś masochistą i żeby cokolwiek zrobić potrzebujesz poczuć ból,
- jesteś sadystą który chce kogoś sprowokować do działania po to żeby się
  potem odgrywać się na mnie ża to że Ci wyrżadziełm krzywdę.

Wybierz sam.
Nie mam zamiaru ani Ci pomagać. Nie mam zamiaru Ci ani dogadzać ani
prowokować do tego żebyś potem mógł mnie "legalnie" atakować.

> Coraz bardziej zaczynam postrzegać powiązanie developer<->tania siła
> robocza. Co to potwierdza? Dyktatura i kłamstwo. Oszukujesz nawet sam
> siebie, doszukując się tych nieszczęsnych ac/am tam, gdzie ich nie ma.

Dopóty dopóki nie będziesz w stanie wykazać że ma to miejsce powim Ci że
posuwasz sie za daleko. Tak daleko że pzrekracza to granice dobrego smaku.