to kiedy to 1.0?

GoTaR gotar w poczta.onet.pl
Wto, 16 Kwi 2002, 21:57:14 CEST

On Tue, Apr 16, 2002 at 21:39:39 +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Kilka razy już błagałeś mnie żebym Ci wyrzyucił. Są tego trzy mżliwe
> wyjaśnienia:
> - nie masz siły sam wyjść (co dziwne po prośbach żebym odebrał Ci rw sam
>   kilka razy korzystałęś z tego że je jeszcze masz),
> - jesteś masochistą i żeby cokolwiek zrobić potrzebujesz poczuć ból,
> - jesteś sadystą który chce kogoś sprowokować do działania po to żeby się
>   potem odgrywać się na mnie ża to że Ci wyrżadziełm krzywdę.

Jeśli bardzo chcesz wiedzieć, to w chwili obecnej nie miałbym czym
tłumaczyć faktu, iż to, co zamierzam zrobić, będzie poza DTK.
O ile jeszcze będę miał siłę robić cokolwiek, bo dzięki Tobie tracę
ochotę na cokolwiek poza patrzeniem na własne podwórko. Praca pod kimś
takim jest zwyczajnie męcząca.

> Nie mam zamiaru ani Ci pomagać. Nie mam zamiaru Ci ani dogadzać ani
> prowokować do tego żebyś potem mógł mnie "legalnie" atakować.

Niniejszym obiecuję, że po usunięciu mojego prawa do zapisu w CVS-ie PLD
nie wyjdzie spod moich palców ani jedno zdanie związane z Twoją osobą.

Jak więc widzisz zyskają na tym wszyscy: Ty, ja i całe PLD. Inaczej
rzecz ujmując, obstawanie przy swoim może być jedynie oznaką
złośliwości.

> Dopóty dopóki nie będziesz w stanie wykazać że ma to miejsce powim Ci że
> posuwasz sie za daleko. Tak daleko że pzrekracza to granice dobrego smaku.

I bardzo dobrze. Wiesz, wali mnie to. Nie jestem Matką Teresą, a jeśli
odniosłeś takie zdanie, to widać mnie nie znasz.

--
GoTaR <gotar w priv0.onet.pl>		USA sux
	La ilaha illa´l-lah! La ilaha!

--