[BZDETY] Podsumowanie (Re: domeny pld) (fwd)

Krzysiek Taraszka dzimi w pld.org.pl
Śro, 17 Kwi 2002, 14:19:20 CEST

On Wed, 17 Apr 2002, Tomasz Witek wrote:

> Każdy dobrze wie, ze w PLD jest kilka osob z ktrymi powinno sie
> konsultowac pewnie zmiany. Mi nie przyszlo by do glowy, zeby
> robic DUZE zmiany w kernelu na HEAD, mimo otarosci twarotsci dystrybucji,
> bez konsultacji z dzimim, tak samo nie widze powodow dlaczego nie
> skonsuttowac z Kloczkiem innych zmian.

Cieszy mnie to bardzo, sadze, ze kazde zmiany powinny byc konsultowane z
osobami odpowiedzialnymi za poszczegolne komponenty. Jesli ktos ma zamiar
zrobic powazna zmian np. w kernel.spec na HEAD prosz bardzo, ale tylko
jesli to wyjdzia na dobre naszemu kernelowi. (oczywiscie chcial bym
wiedziec jaka to bedzie zmiana przed dokonaniem TEJ powaznej zmiany)

:)))

Krzysiek "dzimi" Taraszka			(dzimi w pld.org.pl)