to kiedy to 1.0?

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Śro, 17 Kwi 2002, 00:51:29 CEST

On Wed, Apr 17, 2002 at 12:42:34AM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> On 17 Apr 2002, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
> Odpowiedzią na pytanie postawiłeś sie pop pzreciwnej stronie. Teraz daje
> Ci jeszcze jeden wybór. Czy o ile chcesz komntynować pracę to chcesz robić
> to pod nazwą PLD czy nie. Nie chcę sobei niczego przywałszczać czy
> uzurpować. Daje prełny wybór dokłądnie wszystkim. Niemniej KAŻDY wybór
> niesie za soba konkretne konsekwencje.

Dżizas, do czego tu dochodzi?!

To już trzeba się dzielić na obozy? Kto jest z Tobą, a kto nie
(przeciw?). A co z osobami niedeklarującymi się? Od razu są spychani na
"nie" ?

<ROTFL MODE> Kto opowie się po mojej stronie?[1] </MODE>

[1] Atutem jest brak zdefiniowanego mojego stanowiska ;)

--
Jarosław Kamper	  	         jack w jack.eu.org	           UIN: 35713516
http://jack.eu.org		                  Registered Linux User # 165846