to kiedy to 1.0?

Śro, 17 Kwi 2002, 01:15:24 CEST

On Wed, 17 Apr 2002, Jarosław Kamper wrote:

> Dżizas, do czego tu dochodzi?!
>
> To już trzeba się dzielić na obozy? Kto jest z Tobą, a kto nie
> (przeciw?). A co z osobami niedeklarującymi się? Od razu są spychani na
> "nie" ?
>
> <ROTFL MODE> Kto opowie się po mojej stronie?[1] </MODE>
>
> [1] Atutem jest brak zdefiniowanego mojego stanowiska ;)

Smiech śmiecem ale ja to co pisze pisze najzupełniej poważnie.

Jeżeli ktoś nie podejmie decyzji i nie powie WPROST, że chce ze mna
wspołpracować na tych watrunkach jakie określiłem to tym samym także powie
mi że ze mna nie chce takeij współpracy komntyynuować.
Jeżeli Arek i reszta osób nie podejmą decycji czy chcą kontynować prace
pod znakiem PLD tym samym rozumieć bedę pzrez to że nie są zdecydowani
wziąć tegf na swoje barki.

Za sześć dni to wszystko podsumuję i bendę wiedział juz czy mam oddać
komuś innemu pliki z hasłami do repo czy nie. Za szęść dni tajkże będzie
musiało być wiasdomo komu mam to ewentualnie oddać.

Jeżeli wyjdzie na to, że nie miałbym tego odda (nie bezie grupy osób która
to by chciała przejać) to w takim razie będzie wiadomo już którym osobom
mam pozostawić prawa zapisu po to żeby mozan było kontynuować to co
zostało zaczęte ponad trzy lata temu jako PLD.

To są konkretne konsekwencje. Konsekwencje świadomych wyborów każdego z
Was. Poprostu nie chcę żebyście byli narażani na manipulacje o których nie
macie zielonego pojęcia. Chcę żeby każdy z Was podjął właśnie świadomie
pewne decyzje. Żeby każdy z Was był świadom tego w czym uczestniczy i żeby
w sytuacji kryrtycznej także był w stanie (miał odpowiodnią motywację)
bronić tego co zrobił. Każdy z Was ma prawo i obowiązek zdecydować co
chce robić i pod jakim szyldem, a także kto ma tym dalej kierować (tyle że
już nie tak jak do tej pory nieformalnie tylko jak najzupełniej formalnie
mając niejako mandat reszty uczesników).