Rewolucja w PLD.

--s+ ser w metalab.unc.edu
Śro, 17 Kwi 2002, 21:26:12 CEST

--->[Quoting Michał Margula <alchemyx w uznam.net.pl>:]

> No tak.  Nie używam  programu XXX,  to wpisz  tam swoje
> prywatne ustawienia,  które działaja  tylko u  Ciebie -
> ale jedno będzie ważne,  wygodniej Ci się pracuje, nie?
> Może developer  ze mnie jak z  koziej dupy puderniczka,
> ale  uważam, że  skoro robisz  coś co  dotyczy PLD,  to
> dotyczy to także mnie. A może to już SerPLD?

Nie pojmuję powyższych słów,  starasz się zapewne na siłę
wytłumaczyć, czemu wsadzasz nos w nie swoje sprawy.

Konkretnie:  a) Jaki program XXX, co to w ogóle jest?
             b) W jaki sposób (negatywnie) zmiana ta
	        wpłynęła na pracę innych?
	     c) Dlaczego uważasz, że zmiana domeny dotyczy
	        całego PLD? Popatrz na przykład na nasze
		FAQ - jakoś nie jest na domene pld.org.pl,
		a chyba dotyczy naszego projektu, i chwała
		za jego powstanie autorom.

> Patrz wyżej. Jesteś  autorem .speca, to i  wpisz tam co
> chcesz, nieważne co myślą inni.

Co ma  spec do skryptu  pocztowego? Co ma domena  do jego
funkcjonalności?

--
      http://ibiblio.org/ser/ | http://it-zone.org/
tldp.org|gnu.org|hyperreal.info|pld-linux.org|it-zone.org