apel - dosyć błota

--s+ ser w metalab.unc.edu
Śro, 17 Kwi 2002, 22:40:41 CEST

--->[Quoting Cezary Cichocki <cezar w cs.net.pl>:]

>  otwarta przylbica. Ty stosujesz metode inna - wypisujesz "anonimowe"
>  cytaty. Sa dwie mozliwosci:
>  1) Klamiesz jak pies i wiecej sie tu nie pojawiaj
>  2) Twoje "anonimowe" autorytety sa o kant dupy potluc skoro boja sie
>     ujawnic.

1. Oj, Cezary - zaczynasz grać nie fair.
2. Czy te cytaty nie były prawdziwe, to znaczy czy nie
   zgadzasz się z treścią w nich zawartą?

>  Bo czym  niby grozi  takie ujawnienie?  Kloczek wezmie
>  bejzbola i leb komus obije? Bzdura kompletna.

A zabranie rw to nie  baseball? Ja się Tomaszka co prawda
nie obawiam,  bo jest jedynie nastroszonym  pawianem, ale
jego metody  walki z opozycją zaliczam  do chamskich, bez
dwóch  zdań. Co  innego dyskutować,  co innego  bawić się
shellem w trybie 'su'.

--
      http://ibiblio.org/ser/ | http://it-zone.org/
tldp.org|gnu.org|hyperreal.info|pld-linux.org|it-zone.org