Usuwanie kont

Pią, 19 Kwi 2002, 17:51:29 CEST

> Faktem jest że część kont jest kompletnie martwa (nie wykorzystana choć do
> jednej modyfikacji zasobów w całym repo).
> Poradź co z tym zrobić (?).

MSZ, wyslac informacje, poczekac miesiac-dwa i zablokowac.
Jak bedzie chcial cos robic, to sie odezwie.
Trzeba by tez zrobic porzadek z kontami LDP - i to w ich interesie
(na wypadek, gdyby jakas zablakana dusza nie zauwazyla zmiany serwera).

BTW: jesli juz bedziesz wprowadzal ACL-e, to moze bys wydzielil uprawnienia
do PTM ? Tam jest sporo ludzi, ktorzy dawno nic nie robili, ale czasem po
latach sie odzywaja...

  phone (48)(58) 347 14 61
Faculty of Applied Phys. & Math.,   Technical University of Gdansk