Usuwanie kont

Pią, 19 Kwi 2002, 17:31:10 CEST

On Fri, 19 Apr 2002, Zbigniew Chyla wrote:

> Zostawić w spokoju?
> Poważnie, nawet leżące odłogiem konta nie zjadają przecież żadnych zasobów,
> a usuwanie może być przez niektórych źle odebrane (niepotrzebnych "dyskusji"
> macie tutaj chyba dość :)
> Moim skromnym zdaniem konto w repo należy usuwać tylko wówczas, gdy
> właściciel użył go celowo (lub więcej niż raz niecelowo) do zrobienia
> Naprawdę Brzydkich Rzeczy typu zmienianie plików przy wyraźnym sprzeciwie
> osoby się nimi opiekującej, niezgodnie z regułami zapisanymi w jakimś
> COMMITS.txt, czy masowe przenoszenie plików przy użyciu klienta CVS.

No też jest to możliwe do zaadaptwania.
Może ktoś jeszcze ma w tej kwestii jakieś inne podejście ?
To co opisałeś jest regółą na np. cvs.gnome.org. IIRC w KDE używane są
jakeiś inne regóły ale nie mam ano pojeciach jakie one są ani z czego
wynikają. Ważne w tym wypadku są włąsnei te wypracowane metody podejścia
do konkretnych niejako patologicznych przypadków.