PLD Manifesto

Wto, 23 Kwi 2002, 18:37:43 CEST

On Tue, 23 Apr 2002, Robert Grabowski wrote:
[..]
>     Mimo, że od kilku miesięcy "siedzę" w PLD, nadal nie wiem, jakie są
> podstawowe procedury tworzenia tej dystrybucji. I nie tylko ja -- co
> widać po częstych pytaniach na liście. Nie ma jasno sprecyzowanych
> procedur tworzenia pakietów ... od speca do ftp'a. Nie ma ustalonych
> procedur zgłaszania błędów,

[kloczek w test2 SPECS]$ rpm -qi rpm
Name        : rpm                          Relocations: (not relocateable)
Version     : 4.0.2                             Vendor: PLD
Release     : 64                            Build Date: czw 11 kwi 2002 19:06:00 CEST
Install date: pią 12 kwi 2002 18:30:24 CEST      Build Host: ep09.kernel.pl
Group       : Podstawowe                    Source RPM: rpm-4.0.2-64.src.rpm
Size        : 3034193                          License: GPL
Packager    : PLD bug tracking system ( http://bugs.pld.org.pl/ )
                                        ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
URL         : http://www.rpm.org/
Summary     : Aplikacja do zarządzania pakietami RPM
Description :
[..]

To jest w KAŻDYM pakiecie.

Zapewne ów adres przewinął Ci sie pzred oczami conajmniej kilkaset razy o
ile przeglądałeś opisy pakietów. Powyższy adres jest też ywmieniony na
stronie głównej. Z razji tego, że podobna konwenscja jest stosoewana
powszechnie wystarczyłoby tylko neico wysiłku umysłowego zeby spróbować i
wpaść na "zaraz ? .. a czy przypadkeim nie robi się tego przez
http://bugs.pld.org.pl/ ?".

> testowania...

Testujesz jak chcesz. Dystrybucji nic do tego.
To co produkujemy ma działać w możliwie każdych warunkach. Owych każdych
warunków nikt nie jest w stanie zamodelować więc testowanie odbywa się
przez próbę użycia.

> Itp, itd.

Co dalej jeszcze ?

> Można mi zarzucić, że się czepiam, bo jestem niedoinformowany.

To będzie nie zarzut, a stwierdzenie raczej faktu: jesteś poprostu jeszcze
niedoinformowany.