PLD Manifesto

Witold Filipczyk juandon w poczta.onet.pl
Wto, 23 Kwi 2002, 21:53:25 CEST

On Tue, Apr 23, 2002 at 05:20:04PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Żadan zrecz nie moze dotyczyć speców. Te są na GPL.
> Czy w takim razie zamiast pisać, że o coś Ci chodzi (tego mozan się
> domyśleć nie czytając trzech akapitów) mógłbyś napisać o co Ci chodzi ?
>
> Celem jest wypuiszczenie 1.0. Przeglądanie licencji i weryfikacja tychże
> ma umożliwić tylko to żeby to co się znajdzie na CD i na ftp z tą wersją
> nie łamało prawa. Jeżeli masz jakiekolwiek inne cele to na tym etapie
> ogranicz się wyłącznie do powyższszego i/lub jak wolisz cokolwiek co bęzie
> stało w sprzecznosci z czymś co można zapisać w powyższym pojedynczym
> [...]

Kloczek,
Przedstaw Twoją długofalową wizję rozwoju PLD, żeby uspokoić tłumy.
My, ludzie małej wiary, nie wiemy co będzie dalej i dokąd zmierzamy.

Co do obiegu informacji, to jest on rzeczywiście żaden.
Może jakiś URL do www, albo przynajmniej do cvsu, albo MP3 z nagraniem
ustaleń i okresowe wysyłanie tego na tę listę.

WF
--
I'm crazy, ale mam na to papiery.