PLD Manifesto

Śro, 24 Kwi 2002, 16:51:22 CEST

On Wed, 24 Apr 2002, Michal Moskal wrote:

> Problemem jest stopień komplikacji decyzji i stopień przystosownia do
> ich podejmowania. Jak sam dalej piszesz ewolucja trwałą milony lat i
> dobrze nas przygotowałą do rozwiązywania dość złożonych problemów
> związanych z motoryką. Natomiast nie dała nam wyspecjalizownego
> oprzyrządownia do rozwiązywania złożonych problemów decyzyjnych
> i technicznych.

Tempo ewolucji natury było determinowane innymi czynnikami niż tymi jakie
działają w przypadku rozwoju dystrybucji :)
Już to samo powoduje że skala czasowa jest tu zupełnie inna.
Natura nie miała możliwość podglądania innych .. my owszem :)
Istnieje tu pewna analogia ale z jej isytnienia nie należy wyciagać
wnisków wprost bo inaczej mozanby dosjść do wnisku że jeszcze wpgóle nie
zaczeliśmy :)

kloczek
PS. raczje EOT :)