Xchat i tłumaczenie

Michal Margula alchemyx w uznam.net.pl
Pon, 29 Kwi 2002, 16:53:45 CEST

On Mon, 29 Apr 2002 16:49:32 +0200
"Marcin Wojtczuk (FastViper)" <fastviper w poczta.onet.pl> wrote:

> Racja. Może:
> 	a) Odwiedziłeś kanał #test
> 	b) To jest kanał #test
> 	c) nic - i tak się wyświetla topic
> 	d) zostawić jak jest
>
> ang. xchat wyświetla "You are now talking on #kanal"

Dlatego właśnie tak zostawiłem ;-). Mi pasuje jak jest, ale się dostosuję
;].

PS. Muszę to jeszcze jakoś połączyć z tym co jest w xchacie 1.8.8, bo
niektóre rzeczy się nei tłumaczą.

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, JID: alchemyx w jabber.uznam.net.pl, +)
http://alchemyx.uznam.net.pl/, administrator polskiej sekcji Linux Counter