manual

Pią, 2 Sie 2002, 00:28:01 CEST

> Przy jakim $TERM?

Np. linux

> Już pisałem - groff 1.18 domyślnie używa sekwencji \e[...m, żeby tego
> nie robił trzeba dodać -c do opcji... tu coś trzeba pogrzebać - np.
> żeby wymagał _dodania_ jakiejś opcji dla takiego zachowania, albo
> ustawionej jakiejś zmiennej środowiskowej.
> TERM nie można sprawdzać, bo groff zazwyczaj używany jest przez rurkę
> do jakiegoś pagera.

Patch do man-a ?

> less na TERM=linux działa dobrze, mc działa źle, less na innych
> terminalach nie wiem.

Z *tym* groffem IMO na TERM=linux less wlasnie *nie* dziala dobrze.
Chyba, ze masz ustawione LESSCHARSET=latin1 lub cos podobnego.
Ja testuje na nieustawionym locale. (czyli domyslnym "C")

BTW. wydaje mi sie, ze warto by zmodyfikowac zachowanie man-a, zeby
przenosil bezwarunkowo (zwlaszcza gdy nie sa eksportowane) ustawienia locale
do tego, co sam uruchamia. Inaczej ciezko ogladac strony w innym jezyku niz
wynikajacy z aktualnego locale (np. LANG=... man ...)

  phone (48)(58) 347 14 61