manual

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Pią, 2 Sie 2002, 12:22:36 CEST

On Fri, Aug 02, 2002 at 12:28:01AM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Np. linux

Wyświetlany przez lessa SOA#1...
Z domyślnym pagerem "less -isr". Przy "less -is" widać krzaki.

> Patch do man-a ?

Też (żeby można było kolory w manach oglądać - te nowe z groffa już
używają).
Ale w groffie chyba trzeba zmienić, żeby domyślnie używał starego
sposobu - bo krzaki widać przy próbie oglądania przez mc albo pinfo.

> Z *tym* groffem IMO na TERM=linux less wlasnie *nie* dziala dobrze.
> Chyba, ze masz ustawione LESSCHARSET=latin1 lub cos podobnego.
> Ja testuje na nieustawionym locale. (czyli domyslnym "C")

LC_ALL=C albo LC_ALL=pl_PL, LESSCHARSET nie ustawiony.
Na dwóch systemach - jeden taki trochę bardziej devel, drugi prawie
czyste Ra (z dokładnością do kernela i paru pakietów).

--
Jakub Bogusz