gdm

Wto, 13 Sie 2002, 18:59:02 CEST

On Tue, 13 Aug 2002, Marcin Krzyzanowski wrote:

> haja.
>
> ktos uzywa gdm ?

/mi

> czy ktos probowal to konfigurowac ?

/mi

> sprawa wyglada tak, z pakietem przychodzi poprawnie zlozony plik
> konfiguracyjny ale wystarczy uruchomic gdmconfig i nic nie zmieniac,
> albo zmienic logo, zeby okazalo sie ze costam costa jakiegos serwera i
> cosm costam. gdm zle zapisuje plik konfiguracyjny. Czy to znow tylko u
> mnie tak dziala ?

Ostani raz rekonfigurowałem gdm-a jakeiś dwa miechy temu.
Nie pamietam czy od tego czasu coś sie zmieniło w pakiecie ale raczej
nie kojarzę żeby cos tu było zmieniane.
Pokaż przykład konkretnego test-case żeby można było spróbować powtórzyć
efekt :)

kloczek
PS. Marcim pls: .. formatuj nieco listy ;)