[RFC] upgrade lua (dotyczy: elinks, enigma, oraz programujących w lua)

Robert R. Wal rrw w hell.pl
Pon, 26 Sie 2002, 02:51:25 CEST

On 02.08.26 Robert R. Wal pressed the following keys:

> 1. Zmieniam soname bibliotek lua na zawierające 4, oraz nazwę
> interpretera i kompilatora na lua4 (oraz includy do <_includedir/lua4>),
> a nowe lua instaluję jako ,,po prostu lua''. Programy używające lua
> (wszystkie dwa) trzeba by poprawić, żeby się w takim środowisku
> skompilowały, a jeśli ktoś używa lua w skryptach, to dość szybko się
> zorientuje, że przestały działać (dodatkowo informacja w %post blabla).
>
> 2. Odwrotnie: lua4 zostaje jako ,,po prostu lua'', a lua5 dostaje tę
> piątkę w bibliotekach, binarkach etc.

> [...]

Zajrzałem właśnie w debiana i wygląda na to, że tam wybrano wyjście 1.

Robert

PS. Niestety, ten język od strony logistyki to chlew :( Panowie wzięli
się za tworzenie języka do konkretnego zadania, a teraz go
rozbudowują o potrzebne elementy. Zdaje się nigdy nie przeprowadzili
porządnie fazy projektowania języka :(

--
Bastard Operator From 149.156.96.35