[RFC] upgrade lua (dotyczy: elinks, enigma, oraz programujących w lua)

Krzysztof Garus bajcik w kolos.math.uni.lodz.pl
Wto, 27 Sie 2002, 00:04:05 CEST

On Mon, Aug 26, 2002 at 02:51:25AM +0200, Robert R. Wal wrote:
> PS. Niestety, ten język od strony logistyki to chlew :( Panowie wzięli
> się za tworzenie języka do konkretnego zadania, a teraz go
> rozbudowują o potrzebne elementy. Zdaje się nigdy nie przeprowadzili
> porządnie fazy projektowania języka :(

uuu szkoda, bo to co widziałem to (jeszcze) mi się podobało.

BTW, zrobiono coś w kwestii rozpoznawania liczb? Przy polskim locale nie
działało mi np. zwracanie pary liczb:

	return 4,3

bo użyto strtod

ATSD, w lua jest bardzo proste API; w guile dziwnie się obsługuje błędy
(poza tym jest prosto (chociaż dokumentacja kuleje)), a jak jest z
Pythonem?

bajcik
--
.----- Krzysztof Garus ----- http://www.bigfoot.com/~kgarus ----------.