Lisa a skrypty startowe [było: Re: Błąd w KDE 3.0.4]

Jacek Rzęsista jacek w samm.com.pl
Wto, 3 Gru 2002, 11:25:47 CET

Dnia wto 3. grudzień 2002 11:00, Andrzej Krzysztofowicz napisał:

> Tu akurat chodzi o paczowanie samej lisy przez mkochano, zeby dostosowywala
> sie do konfiguracji sieci i jako domyslne poustawianie:
>     Opcja = auto
> A, ze mozna zmienic, to tez jasne.
> Tylko czy "Centrum Sterowania" pozwoli wpisac wartosc opcji "auto" ?
Nie wiem ....

> Czyli jesli zrobimy osobny pakiet z lisa, to konieczne jest Requires: lisa
> w kdenetwork-lanbrowser.
Zgadza się.

> A w ktorej wersji wszystko / poszczegolne rzeczy dzialaly?
>
> No coz, ja uzywalem tylko kworda, gdzie nie napotkalem zadnych problemow,
> ktorych by nie bylo w RH8...
Wersja poprzednia  koffice'a (w kontourze było w ogóle na starcie więcej
ikonek narzędzi do rysowania) - nie pamięta już dokładnie, ale chyba było to
coś poniżej 1.2 (1.1.x ?)  i _na_pewno_ przed zabawami z chrpath i lokacją
bibliotek :-)
A co d osodipodi i dia - to nie wiem w której wersji działało - bo wcześniej
nie używałem - tylko zainstalowałem dopiero po tym, jak kontour przestał
działać .....
--
Jacek Rzęsista
mailto:jacek w samm.com.pl