wine.spec

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Pią, 13 Gru 2002, 09:20:14 CET

On Fri, 13 Dec 2002 00:55:01 +0100 (CET)
Andrzej Krzysztofowicz <ankry w green.mif.pg.gda.pl> wrote:

> Nie chodzi mi o gnome, a o reszte. Gnome mnie nie interesuje.
> Spojrz na temat.

A mnie wine nie interesuje.

> Chwila, moment. To to JEST przetestowane, czy NIE MA komu tego
> testowac ???

Wyobrażasz sobie, że przebuduję całą stertę pakietów by odpowiedzieć Ci
na to pytanie? Ale tak, jest to przetestowane, bo skoro działa w RH,
MDK, Debianie i innych to dlaczego u nas by miało nie zadziałać.

> Kto tu mowi o gnome2 ? XFree86.spec, to nie jest gnome2.

Pisałem już, że XFree nikt nie bedzie ruszał.

> Znaczy albo klucznik podjal po raz kolejny decyzje, ktorej nie raczyl
> z nikim przedyskutowac, ba nawet o niej poinformowac (migracja zmiany
> nest->ac).
> Albo ktos probuje mu pomoc w podjeciu tej decyzji w sposob tez trudny
> do zaakceptowania.

Zaczyna to być powoli męczace, pisałem juz nie ma sprzeciwów, to
zaczynam działać, podobnie jak kilka innych osób, nie chcesz pomagac, to
nie przeszkadzaj.

> A ja nie widze problemu, poki dotycza gnome2.
> Jesli wychodza poza, chce zobaczyc prorokowany zakres prac /
> zaawansowanie i potencjalne problemy, albo bede protestowac.

Zakres prac obejmuje mniej wiecej wszystko co wpada obecnie jakimiś
sztucznymi drogami do /usr/X11R6 zamast do /usr - wyznacznikiem dobrym
co gdzie powinno leżeć są inne dystrybucje.

> Czyli potencjalne cofniecie wine.spec jest do przemyslenia ?

Chcesz se cofać, to zrób brancha Ra compatible czy jakos tak, HEAD
zostaw w spokoju. Nie ma sensu prznosić pojedynczych aplikacji bez
ruszenia całości.

					Artur