wine.spec

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Sob, 14 Gru 2002, 12:37:15 CET

On Sat, 14 Dec 2002 09:31:25 +0100 (CET)
Paweł Gołaszewski <blues w ds6.pg.gda.pl> wrote:

> Ja bym chciał zobaczyć na przykładzie _gnome2_ jak to działa.

Pozwolę sobie zacytować tutaj jeden list z users:

Obecnie 2.1.4 powinno być już w porządku. Dzisiaj w nocy jeszcze
poprawiłem błąd, który objawiał się złym działaniem nautilusa...
tak więc poldek -n nest-test, uninstall glib2, Xft, fontconfig
i install gnome-session, metacity, galeon, control-center
i co tam jeszcze potrzebne i dostępne.

    wrobell <wrobell w ite.pl>

				Artur