pld-devel cd.

Witold Filipczyk witekfl w poczta.onet.pl
Śro, 18 Gru 2002, 09:01:04 CET

On Wed, Dec 18, 2002 at 01:01:19AM +0100, Adam Gołębiowski wrote:

> Tak, rozmawiałem z tą osobą podczas Twojej opowieści i faktycznie,
> rozwiązanie proste i jakże przydatne. Rozumiem, że ma to wyglądać tak:
> pakiet zostaje posłany na buildery, ten sprawdza, czy istnieje odpowiedni
> SRPM, jeśli nie wysyła żądanie zbudowania takowego. Teraz co się stanie w
> sytuacji, gdy jakiś pakiet zostanie wysłany do przebudowania na wszystkie
> architektury - wtedy zostanie wysłana takaż sama ilość żądań zbudowania
> SRPMów. Chociaż tu chyba nie powinno być problemów z rozróżnieniem
> duplikatów.

Pomysł z tym, żeby najpierw budować SRPMa, a dopiero potem z niego
binarki, jest niezły (genialny nie przeszło by mi przez usta).
Czy moglibyście napisać kto to wymyślił?

SRPMy będą dostępne po NFSie, więc nie ma problemu.
Dla prostoty requesty będą prawdopodobnie typu "build-for-all",
kolejki dla poszczególnych builderów zostaną uaktualnione i każdy builder
będzie przebudowywał w swoim tempie.

Można nawet dla każdej architektury zrobić twardego linka do danego SRPMa.
Po przebudowaniu robi się unlink.  Ostatni skasuje plik z kolejki.

> Druga kwestia dotyczy wspomnianych massive-buildów. Wyobraźmy sobie
> hipotetyczną sytuację. Pakiet poszły do przebudowania, maszyny
> uczestniczące massive-buildzie budują pakiety i zwracają wyniki.
> Pierwsze pytanie - jakie? Czy tylko True/False, czy też buildlogi. Do obu
> przypadków mam pewne zastrzeżenia - w pierwszym jak należy interpretować
> dane wyniki? Co, gdy ktoś będzie wysyłał sfałszowane wyniki? W drugim...
> hm, bądź co bądź dyski ciągle mają ograniczenia pojemności...

Komu by się chciało wysyłać zafałszowane wyniki?
A nawet jeśli, nie obawiaj się, nagroda go nie minie ;-)

--
witekfl w poczta.onet.pl
Kabel EPLIP - najtańszy sposób połączenia dwóch komputrów!