Propozycje zmiany praw plikow

Adam Osuchowski adwol w polsl.gliwice.pl
Wto, 31 Gru 2002, 01:29:37 CET

Paweł Gołaszewski wrote:
> Ja jestem stanowczo przeciw. To w sumie nic nie da, a powoduje wiele
> niewygód. Nawet md5sum binarki nie mógłbym sprawdzić, musiałbym robić su.

A jak czesto sprawdzasz tak z palca i ze zwyklego uzytkownika md5-ke
binarki (i po co)? Rozumiem, ze wymaga to puszczania tripwire'a czy
podobnych narzedzi z roota, ale i tak przeciez w wiekszosci przypadkow
tak jest.

> Zresztą - nie podałeś żadnych konkretnych sytuacji, kiedy takie ustawienia
> coś dadzą...

Jak juz wspomnialem, to tylko kosmetyka podnoszaca troszke bezpieczenstwo,
ale przede wszystkim daja lepszy obraz, ktory plik jest ,,na stale'',
a ktory nie.

--
##  Adam Osuchowski   adwol w polsl.gliwice.pl, adwol w silesia.linux.org.pl
##  Silesian University of Technology, Computer Centre   Gliwice, Poland