Propozycje zmiany praw plikow

Paweł Gołaszewski blues w ds6.pg.gda.pl
Wto, 31 Gru 2002, 01:34:39 CET

On Tue, 31 Dec 2002, Adam Osuchowski wrote:
> A jak czesto sprawdzasz tak z palca i ze zwyklego uzytkownika md5-ke
> binarki (i po co)?

Wbrew pozorom robię to częściej niż ci się wydaje.
1. skrypty do szybkiego sprawdzania spójności systemu
2. jak mi się coś nie podoba (jakaś aplikacja działa krzywo) to jedną z
pierwszych rzeczy jest właśnie sprawdzenie czy md5 tam i na jakimś innym
systemie moim jest takie samo. Kilka razy to pomogło.

> Jak juz wspomnialem, to tylko kosmetyka podnoszaca troszke
> bezpieczenstwo,

No więc proszę cię o podanie takiego przykładu to obrazującego.

To tak samo jak stwierdzenie, że kernel bez modułów jest
bezpieczniejszy....

> ale przede wszystkim daja lepszy obraz, ktory plik jest ,,na stale'', a
> ktory nie.

Nic nie daje.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...