wiget: SPECS gimp-print.spec,1.4,1.5

Daniel 'bonkey' Bauke bonkey w pld.org.pl
Pią, 8 Lut 2002, 13:12:24 CET

piątek,  8. luty. Tomasz Kłoczko pisze:

>Nie rozumiem tych spraw z layout itd. Przecież nikt z nas tutaj
>nic nie robi ? to jakim cudem ma być to lepsze, wyraźniejsze
>itd. od tego co jesteś w stanie sam wygenerować majac texi
>w garści ?
wpierw pisałem od górnym wycinaniu wszystkiego, co nie-texi. doce
do zsh np. wychodzą z yodla, a reference card jest w latexu. masz
zamiar to przepisywać na meta format? okay -- jak zobaczę do tego
przygotowne specyfikacje, to nawet sam w wolnych chwilach trochę
pokonweruję, ale na razie ich nie ma. nie ma, nie ma niemaaa. aaa!

>Czy ty naprawde po upgrade każdego pakeitu zawierajacego
>dokumentację info chcesz mieć ja wydrukowana od nowa ?
chyba odgórnie tego nie zabraniamy? chcę mieć po prostu aktualną
dokumentację w moim ulubionym formacie.

>Zapewne tylko dlatego że non stop ją drugujesz to juz nie masz
>czasu na to zeby ją pzreczytać .. czy też nauczyć sie obsługiwać
>info.
ależ ja lubie info, ale userguidy są czasami z obrazkami, ich
wersje infowe bywają upraszczane, a poza tym info nie wezmę ze
sobą do autobusu.

>Kwestia w tym że to co Ty chcesz akutrat nie chcą inni i nie
>chodzi o to że masz być pokrzywdzony z tego powodu że ktoś Cie
>olał.
a mnie się na razie wydaje, że czego Ty nie chcesz, to chcą inni :-)

>Chodzi o to że wysiłek włożony w generwanie dokumetacji we
>wszystkich możliwych formatycha wynikowych lepiej poświecić na
>inne kwałki zasobów dystrybucyjnych albo na pisanie programu
>który umożliwi przglądanie i drukowanie dokumentacji w rozsądnej
>frmie mając tylko xml.
tylko że wysiłek pozostawiania/dodania kulku w miarę
standardowych komend w, powiedzmy 2000 specach, nijak się nie
przekładają się na 20000 albo i więcej linijek xslt oraz zestawu
oprogramowania, którego nie mamy. a jak będziemy mieć, to będzie
można pomyśleć o wymianie tegoż, choć wciąż nie rozumiem,
dlaczego zamiast raz przygotować jeden pakiet dla 3000
zainteresowanych userów, wymagamy od 500 adminów przygotowania
tego sobie na własną rękę.

--
Daniel `bonkey' Bauke; http://www.oho.pl/~bonkey/; {happiness=bike&&unix;}