GnuGadu (dalej OT)

Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala jojoro w poczta.onet.pl
Pią, 8 Lut 2002, 19:46:59 CET

 8.02.2002 pisze Jacek Konieczny (jajcus w pld.org.pl):

> Sorry za reklamę, ale nie mogłem się powstrzymać. :-)

> Jak już testujesz to spróbuj Jabbera (Gabber lub Psi)
> z jabber-gg-transport :-)
Sam nie wiem... skompilowałem to, ale widzę, że będą mi się uruchamiały
dodatkowe usługi już podczas startu systemu. Nie podoba mi się to. w
dodatku wymagana jest instalacja serwera (?) jabber. Nieciekawie.
Z jakiego portu to korzysta (muszę wiedzieć gdzie zrobić dziurę w
firewallu ;-)

> U mnie też nie można. Po co? :-)
> Oczywiście z bramki można się wyrejestrować, tylko z serwera gg nie.

Bo mam 2 konta na gg. Z czego z jednego nie korzystałem właściwie nigdy,
a z drugiego może będę jeśli sie do gg przekonam. To może mylić ludzi
gdy wyszukując moje nazwisko trafią na dwa UIN i mogą zostawiać
informacje na ten niewłasciwy. Dlatego chce usunąć jedno konto. Z
linuksa nie da rady :-(

> U mnie można :-)
> Może nie wszystko i nie kazdym klientem, ale można.

Wystarczy mi to co wyżej wymieniłem.

> Od tego są MUA. Ale można trasnsport-smtp na serwerze jabber
> zainstalować :-)
Oczywiście, że MUA to ma załatwiać. Tylko chciałbym go móc wywołać z
poziomu GG. AFAIK w GG niektórzy podają swój email, więc byłoby miło móc
na niego coś wysłać wywołując mutt z poziomu klienta gg.

> Zależy do czego...
Do rozmów oczywisćie. Bo do zostawiania wiadomości najlepszy jest
e-mail, a do wysyłania plików ftp. Zastanawiam sie skąd ta popularność
programików w stylu GG, ICQ...

Jo Joro

--
What does it mean if there is no fortune for you?