[a ja nie]

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Czw, 14 Lut 2002, 13:30:43 CET

On Thu, 14 Feb 2002, --s+ wrote:

> Date: Thu, 14 Feb 2002 12:10:58 +0100
> From: --s+ <ser w metalab.unc.edu>
> To: pld-devel-pl w pld.org.pl
> Subject: [a ja nie]
>
> ...a ja nie zgadzam się na wypuszczenie PLD-1.0 na pingwinaria.
I zrobisz okupacje mownicy i przyniesiesz wlasny sprzet naglasniajacy
bo to uniemozliwic?

> Nie jesteśmy jeszcze gotowi, brak nam m.in.
>
> - podręczników,
/usr/share/doc/* wielu wystarczy :)
A sam chyba pamietasz ze Linux jako taki na poczatku dokumentcji
'dla (u)sera' nie mial, dopiero potem zaczely sie pojawiac ksiazki
pisane i wydawane przez firmy/osoby trzecie...

http://www.pld.org.pl/ i http://www.pld.net.pl/ to grzyb?

> - planu 'co dalej po 1.0'.
Planu moze nie ma, ale zalazki tego juz sie tworza.
Katalog nest i buildery na kennym puste nie sa!

> Teraz, Tomku, możesz ugryźć się w ucho.
A Ty mozesz "usiasc w fotelu i zrelaksowac sie" (c) Microsoft. :>

M.

PS. Ogloszenie planu wyjscia PLD-1.0 na Pingwinaria spowodowalo juz
znaczacy wzrost transferow z FTP.
-| == PLUG - Sad Kolezenski  -         http://www.linux.org.pl/ == |-