SC Kabaret

Mariusz Mazur mariusz w isn.pl
Sob, 23 Lut 2002, 19:51:41 CET

On Saturday 23 February 2002 19:46, you wrote:
> tylko trzeba to powiedzieć wystarczająco
> głośno i wyraźnie, jednoznacznie. dopiero
> jak nie zadziała, to wtedy pomyślimy, co
> robić dalej.

No więc ja chcę to powiedzieć głośno i wyraźnie. Uważam, że demokratyczne
głosowanie/ankieta to jest *wyraźne* mówienie. Jeśli znasz jakiś działający
sposób by to zrobić inaczej to mi go zdradź. W przeciwnym wypadku albo
zagłosuj, albo przestań ochrzaniać kloczka za wszystko.

--
Mariusz Mazur
"One Ring to bring them all and in the darkness bind them"