draft release

Pon, 25 Lut 2002, 18:05:32 CET

Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org> writes:

Nie masz najwyraźniej pojęcia o czym w ogóle mówisz.

> A później taki pakiet, który się przypadkiem zbudował, ale nie działa,
> nie ląduje nawet w /test tylko od razu w /
Pakiety z builderów _automatycznie_, bez udziału kogokolwiek trafiają do
test. Dopiero człowiek (Tomek dla Ra, ja dla Nest) przerzuca to z test
do tzw. ,,/''.

> Są też częste przypadki wielokrotnych commitów, które można by zastąpić
> jednym, a nie rozciągać to na tygodnie lub krótkie serie.
Znacznie mi wygodniej commitnąć po kawałkach bo często buduje na innej
maszynie niż edytuję speca (tak mi wygodniej). Oczywiście można zastąpić
to jednym commitem ale takie działanie nie ma żadnego większego sensu
(poza estetyką w $Log:$).

--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr