poldek a modemowcy

Paweł A. Gajda mis w k2.net.pl
Wto, 22 Sty 2002, 09:52:24 CET

wtorek 22/01/2002 10:19:27, Marcin Chojnowski:

> Witam,
>
> Sam w domku używam SDI, natomiast często działam na modemie.
> Niestety nie mogę korzystać z naszego rodzimego poldka bo
> potrzebuje on pobrać ok 3 mb danych o pakietach ftp. apt potrzbuje
> znacznie mniej bo ok 1,8 mb.

Do tych niemal 3M rozpychają indeks opisy pakietów w N językach,
ten sam indeks stworzony z --nodesc, ma właśnie ca 1,8 M:

$ poldek -s . --mkidxz=packages.dir.nodesc.gz --nodesc
$ ls -l packages.dir.*.gz
-rw-r--r--    1 mis  users     2566670 Nov 27 01:12 packages.dir.gz
-rw-r--r--    1 mis  users     1765765 Jan 22 09:36 packages.dir.nodesc.gz

Póki co, można tworzyć na FTPie indeks także tej chudszej wersji.

> Proponowałbym jeśli Paweł Gajda miałby chęć to zaimplementować
> (albo ktoś mu pomoże: Malekith???) coś w rodzaju serwer-klient.

Rozwiązanie takie ma tę wadę, że nie jest proste. IMHO to powinno
być na tyle proste, by mirrory także nadawały się do użycia bez
instalacji jakichś dodatków.