slrn-pl vs. slrn

Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala jojoro w poczta.onet.pl
Pon, 7 Sty 2002, 14:00:28 CET

 4.01.2002 pisze Jarek Baczynski (jary5 w poczta.onet.pl):

> - Dokumentacja.
> Bardzo wiele (jak nie większość lub prawie wszystkie ;) plików w doc/ i
> podkatalogach, są przetłumaczone na język polski i umieszczone w
> podkatalogach pl/ danych katalogów.  Tyczy się to również bardzo
> obszernego manuala oraz ostatnio slrnfuns.

Przetłumaczona jest cała dokumentacja, za wyjątkiem VMS-SLRN.HLP, bo
nikt z prowadzących projekt VMS'a pewnie na oczy nie widział. :-)
Więc jeśli jakaś dobra dusza podejmnie sie tłumaczenia tego pliku to
będziemy mieli całość dokumentacji w ojczystym języku.
Zastanawiałem się też nad możliwością jakiegoś 'przymuszenia' opiekuna
slrn do włączenia dokumentacji PL do slrn albo przynajmniej umieszczenia
do niej linku na głównej stronie www.slrn.org. (ale nie wiem, czy jest
to dobry pomysł).

> gdzie znajdują się wszystkie moje pacze z opisem (oprócz
> group_query_mode.diff chyba wszystkie są w slrn-pl).
>
> BTW. do slrn w pld chciałbym wrzucić locate_by_msgid i
> sort_visible_headers.  Jakieś sugestie? może coś jescze? ;)
> (sort_visible_headers to kawałek kodu, ale ma już jakieś półtora roku i
> jest raczej dobrze przetestowany (IMHO bez tego slrn ssie :))

 No własnie - ludzie - podzielcie się własnymi łatkami, czego używacie w
 swoim slrn - może innym też sie przyda.

--
  -=[  Slrn-pl?  Tak!                                    ]=-
  -=[  Chcesz pomóc w rozwijaniu projektu?  Zapraszamy!  ]=-