slrn-pl vs. slrn

Krzysztof Garus bajcik w kolos.math.uni.lodz.pl
Pon, 7 Sty 2002, 14:15:40 CET

On Mon, Jan 07, 2002 at 02:00:28PM +0100, Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala wrote:

>  No własnie - ludzie - podzielcie się własnymi łatkami, czego używacie w
>  swoim slrn - może innym też sie przyda.

Kiedyś dorobiłem opcję do slrnpull. Działała jak --expire, ale zamiast
usuwać stare posty przenosiła je do innego katalogu.

Z pomocą compface, makra i czegośtam dorobiłem sobie obsługę X-Face w
trybie tekstowym.

bajcik
--
Krzysztof Garus <kgarus w bigfoot.com>               Linux User 171721
http://www.bigfoot.com/~kgarus