slrn-pl vs. slrn

Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala jojoro w poczta.onet.pl
Pon, 7 Sty 2002, 14:25:18 CET

 7.01.2002 pisze Krzysztof Garus (bajcik w kolos.math.uni.lodz.pl):

> Kiedyś dorobiłem opcję do slrnpull. Działała jak --expire, ale zamiast
> usuwać stare posty przenosiła je do innego katalogu.
>
> Z pomocą compface, makra i czegośtam dorobiłem sobie obsługę X-Face w
> trybie tekstowym.

Jak wygląda ta obsługa xface? czy wymaga zewnętrznych programów? Bo my
sie biedzimy z dodaniem tej obsługi. A jeśli chodzi o korzystanie z
zewnętrznych programów to nie uśmiecha mi sie wrzucać w zależności
jakiegoś Perla or something.
Najlepiej byłoby dodanie jakiejś łatki aby slrn dekodował xfacy
natywnie, lub za pomocą osobnego programiku z własnym ./configure (zeby
dało się łatwo .spec'a zrobić)

--
  -=[  Slrn-pl?  Tak!                                    ]=-
  -=[  Chcesz pomóc w rozwijaniu projektu?  Zapraszamy!  ]=-