slrn-pl vs. slrn

Krzysztof Garus bajcik w kolos.math.uni.lodz.pl
Pon, 7 Sty 2002, 15:11:38 CET

On Mon, Jan 07, 2002 at 02:25:18PM +0100, Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala wrote:

> Jak wygląda ta obsługa xface? czy wymaga zewnętrznych programów? Bo my
> sie biedzimy z dodaniem tej obsługi. A jeśli chodzi o korzystanie z
> zewnętrznych programów to nie uśmiecha mi sie wrzucać w zależności
> jakiegoś Perla or something.

O ile dobrze pamiętam (teraz nie jestem w domu) to jest makro i
programy: compface i mój malutki. Oba bez specjalnych wymagań.

Czyli byłby 1 pakiet wymagany: compface, no chyba żeby jedno makro
sprawdzało czy ten programik istnieje, wtedy byłoby bez zależności.

> Najlepiej byłoby dodanie jakiejś łatki aby slrn dekodował xfacy
> natywnie, lub za pomocą osobnego programiku z własnym ./configure (zeby
> dało się łatwo .spec'a zrobić)

Jak znajdę czas...

bajcik
PS. Widziałem na freshmeacie inny programik (z jakimś makrem) który
wyświetlał x-buźkę w rogu xterma.
--
Krzysztof Garus <kgarus w bigfoot.com>               Linux User 171721
http://www.bigfoot.com/~kgarus