slrn-pl vs. slrn

Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala jojoro w poczta.onet.pl
Pon, 7 Sty 2002, 15:21:26 CET

 7.01.2002 pisze Krzysztof Garus (bajcik w kolos.math.uni.lodz.pl):

> O ile dobrze pamiętam (teraz nie jestem w domu) to jest makro i
> programy: compface i mój malutki. Oba bez specjalnych wymagań.

I wyświetla xface w nowym feature slrn - okienku popup?

> Czyli byłby 1 pakiet wymagany: compface, no chyba żeby jedno makro
> sprawdzało czy ten programik istnieje, wtedy byłoby bez zależności.

Makro ma nie sprawdzać czy ten program istnieje - to musi robić
./configure.

> Jak znajdę czas...

Jak to zrobisz i przetestuję że działa to natychmiast wrzucam to do
slrn-pl

> bajcik
> PS. Widziałem na freshmeacie inny programik (z jakimś makrem) który
> wyświetlał x-buźkę w rogu xterma.

ale ten programik jest taaaki dziwny (uzależniony od xterma (na
gnome-term nie działa), nie ma wogóle ./configure tylko
Makefile (i też napisany tak na kolanie, że się chce płakać)

--
  -=[  Slrn-pl?  Tak!                                    ]=-
  -=[  Chcesz pomóc w rozwijaniu projektu?  Zapraszamy!  ]=-