slrn-pl vs. slrn

Pon, 7 Sty 2002, 19:37:27 CET

On Mon, 7 Jan 2002, Jarek Baczynski wrote:

> Ależ rozumiem, nie czytasz uważnie.

> Właśnie!  "powinien być dołożony", "zajrzyj sobie" itd.. chodzi o to, że
> teraz nie mam na to czasu, aby wykonywać dodatkowe czynności, które de
> facto nie są krytyczne z punktu widzenia całości.
>
> Krytyczny jest czas wypuszczenia nowej wersji, która nie wychodziła już
> cholernie długo...

Nadal nie rozumiesz nic z tego co mnapisałem. Pliki takie jak Makefile.in.
wszystko co jest /intl, wszystko co jest po za POTFILES.in i *.po w po/ i
wiele innych plików to *pliki wynikowe*. To że Ty nie potafisz ich
wygenerować czy też nie potrafisz skopiwać autogen.sh z choćby z obok z
shadow nie zmienia tego że te pliki *normalnie* nie przechowyuje się w
CVS. To że tak robisz wynika li tylko z Twojej niewiedzy że tak sie nie
robi ale teraz już o tym wiesz wiec o ile myśleć potrafisz to mówienie o
dramatyzowaniu świadczyć będzie li tylko o niezrozumieniu materii nad jaką
siedzisz.