slrn-pl vs. slrn

Jarek Baczynski jarek w math.put.poznan.pl
Pon, 7 Sty 2002, 23:02:46 CET

W poprzednim odcinku... (Tomasz Kłoczko pisze):

> [...]
>
> Nadal nie rozumiesz nic z tego co mnapisałem.

Tak kłoczku, masz stuprocentową rację!  Ja nic nie rozumiem, a ty bardzo
uważnie czytasz moje posty... :->>

EOT.

 -- Jarek

--
      Jarek 'Bacza' Baczyński            It is better to have loved and lost
    Odwiedź mnie w galerii... :-)        than just to have lost.