slrn-pl vs. slrn

Wto, 8 Sty 2002, 08:20:58 CET

On Mon, 7 Jan 2002, Jarek Baczynski wrote:

>                                    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>       ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

> Tak kłoczku, masz stuprocentową rację!  Ja nic nie rozumiem, a ty bardzo
> uważnie czytasz moje posty... :->>

Wiesz jeżeli pod "Waśnie doszliśmy do ładu z automake-iem (poprawki do
kilku Makefile.am)" można rozumieć rózne wstawiki do celi install-* (w
zasadzie wszystkie są do wywalenia i zastąpeinia tego poprzez odpowiednie
zmienne) to tym bardziej powiem Ci że nie wiesz na czym to polega a jak
jeszcze wytłumaczysz mi jaki to ma zwiazek z związek z tym dlaczego pewne
pliki które są plikami wynikowymi są w repo to dalej bedziemy mogli
kontynować. Czytam dość uważenie tylko że notka o dość do łądu nic
dokładnie nie niesie w sobie i nie ma żadnego związku między tym co w repo
jest a czego w modelowych warunkach być tam nie powinno.

Rada: odseparuj zmiany do gettext i podeślij to maintainerowi. Z reszta
daj sobie na razie spokój dopóki nie dowiesz sie do czego służy automake i
jak tego właściwie używać.