slrn-pl vs. slrn

Jarek Baczynski jarek w math.put.poznan.pl
Śro, 9 Sty 2002, 00:05:59 CET

W poprzednim odcinku... (Tomasz Kłoczko pisze):

> Wiesz jeżeli pod "Waśnie doszliśmy do ładu z automake-iem (poprawki do
> kilku Makefile.am)" można rozumieć rózne wstawiki do celi install-* (w
> zasadzie wszystkie są do wywalenia i zastąpeinia tego poprzez odpowiednie
> zmienne) to tym bardziej powiem Ci że nie wiesz na czym to polega a jak

Masz rację, jednak te "sztywne" cele w .am musieliśmy wstawić ze względu
na błędnie generujący się Makefile na starszych automake-ach (ver. 1.4).
(chodzi o ścieżki docelowe instalacji)

Wiem, w PLD jest nowszy automake, ale slrn-pl powinien też dać się
zbudować na innych dystrybucjach, dlatego tych kilka linijek na sztywno.

Jeśli możesz zaproponować coś działającego na obydwu automake-ach (v1.4
i v1.5), bardzo proszę.

> jeszcze wytłumaczysz mi jaki to ma zwiazek z związek z tym dlaczego pewne
> pliki które są plikami wynikowymi są w repo to dalej bedziemy mogli

Podkreślenie miało zwrócić uwagę na fakt, że używamy .am i z nich
generujemy resztę, czyli jednak mamy świadomość, że część plików jest
niepotrzebna.  Dlaczego jeszcze tam są?  Tłumaczyłem gdzie indziej, po
prostu błąd przy imporcie modułu na samym początku.

Jeśli cvs nie zawali się od przechowywania pięciu plików na krzyż,
pozwolisz, że jeszcze kilka dni pozostaną na swoich miejscach.

Wyjdzie nowy slrn-pl, userzy będą w końcu zadowoleni, a my dopieścimy
slrn-pl tak, że będzie trzeba oczy mrużyć, ołkej?

Powtórzmy: jedyny, najwyższy priorytet: wypuścić w końcu nową pl-wersję,
reszta później.  EOT.

> kontynować. Czytam dość uważenie tylko że notka o dość do łądu nic
> dokładnie nie niesie w sobie i nie ma żadnego związku między tym co w repo
> jest a czego w modelowych warunkach być tam nie powinno.
>
> Rada: odseparuj zmiany do gettext i podeślij to maintainerowi.

Jeśli chodzi o gettext, maintainer jest raczej na bieżąco.

> Z reszta
> daj sobie na razie spokój dopóki nie dowiesz sie do czego służy automake i
> jak tego właściwie używać.

Czy mógłbyś zaświecić przykładem właściwego użycia?  Ale tylko takiego,
który pogodzi różne wersje automake-ów. (wyżej pisałem)

 -- Jarek

--
      Jarek 'Bacza' Baczyński            "Life begins when you can spend your
    Odwiedź mnie w galerii... :-)        spare time programming instead of